Saturday, May 23, 2009

Sambutan Hari Guru 2009




2 minggu ni agak sibuk sedikit untuk menulis blog..cuba jugak curi2 masa..inilah dia gambo2 masa sambutan hari guru aritu..ni gambar masa sukaneka..aku kena masuk acara susun batu bata,aku yang jahil ni imagine susun batu bata tinggi2 sekali bila nengok diorang buat la macam tu ke mainnye..sudahnye,pinggang ngan lutut aku punye la lenguh sangat2..haha,pastu aku join netball pulak,lama dah tak main sebenarnye rasa2 macam boleh je tapi last2 pancit jugak,tapi team kami menang kira ok la..

lepas penat main,barulah masuk dewan untuk acara yang seterusnya,..dengar perutusan,nyanyian dan persembahan guru dan murid serta pemberian hadiah dan anugerah untuk beberapa kategori guru spt guru penyabar,guru anggun, guru kacak,guru sporting dan lain2..dan akhir sekali kami tukar2 hadiah sesama guru pulak..tq kak ana for the lovely towel..

No comments:

Post a Comment

Cerita-cerita lain

Related Posts with Thumbnails

Saturday, May 23, 2009

Sambutan Hari Guru 2009




2 minggu ni agak sibuk sedikit untuk menulis blog..cuba jugak curi2 masa..inilah dia gambo2 masa sambutan hari guru aritu..ni gambar masa sukaneka..aku kena masuk acara susun batu bata,aku yang jahil ni imagine susun batu bata tinggi2 sekali bila nengok diorang buat la macam tu ke mainnye..sudahnye,pinggang ngan lutut aku punye la lenguh sangat2..haha,pastu aku join netball pulak,lama dah tak main sebenarnye rasa2 macam boleh je tapi last2 pancit jugak,tapi team kami menang kira ok la..

lepas penat main,barulah masuk dewan untuk acara yang seterusnya,..dengar perutusan,nyanyian dan persembahan guru dan murid serta pemberian hadiah dan anugerah untuk beberapa kategori guru spt guru penyabar,guru anggun, guru kacak,guru sporting dan lain2..dan akhir sekali kami tukar2 hadiah sesama guru pulak..tq kak ana for the lovely towel..

No comments:

Post a Comment